FALCONERI,

ADVERTISING CAMPAIGN SPRING/SUMMER 2018

H ελαφρύτητα του κασμίρ πάνω στο δέρμα, η ποικιλία των ενδυμάτων για τα καθημερινά outfits, τα γοητευτικά νέα χρώματα. Αυτά είναι τα βασικά σημεία στα οποία βασίζεται η νέα διαφημιστική καμπάνια της Falconeri για την σεζόν Άνοιξη-Καλοκαίρι 2018 που εκφράζει oυσιαστικά την ταυτότητα του brand.

To Ultralight cashmere είναι ο πρωταγωνιστής της καμπάνιας που φωτογράφησε ο Alvaro Beamud Cortés. Στο κέντρο της προσοχής το φίνο νήμα, η λεπτότητα του οποίου εκφράζεται μέσα από close-up εικόνες που εστιάζουν στην υφή του ρούχου.
Η γυναικεία συλλογή ultralight cashmere αποτελείται από κομμάτια-κλειδιά: μπλούζες με V-λαιμόκοψη, maxi αμάνικα tops, αμάνικα ζιβάγκο, maxi μπλούζες, μπλούζες με στρογγυλή λαιμόκοψη, αμάνικα και κοντομάνικα top.Tα χρώματα καλύπτουν μία γκάμα από το vintage pink έως την απόχρωση της πέρλας, από το whisky και denim blue έως το mother pearl.

Τα αντρικά ultralight cashmere κομμάτια διατίθενται σε μπλούζες με V-λαιμόκοψη αλλά και στρογγυλή, σε σκούρα αλλά και φωτεινά χρώματα όπως το ανθρακί, μπλε, ελαφρύ γκρι και natural.
Oι εικόνες της διαφημιστικής καμπάνιας προβάλλονται επίσης και στο THE CASHMERE BOOK, ένα καινοτόμο εργαλείο επικοινωνίας που μαζί με το stylebook περιγράφουν τα προϊόντα, τα χαρακτηριστικά, το ντηζάιν και την παραγωγή 100% Made in Italy.

 

Ακολουθήστε την Calin Group στο Facebook