ΠΡΟΦΙΛ

Ένα πρωτοπόρο όραμα

Μια ξεχωριστή νέα ιδέα που ταράζει τα νερά της αγοράς και αλλάζει το παιχνίδι. Αυτό είναι το απαραίτητο αρχικό συστατικό μιας κυρίαρχης επιχείρησης, όπως είναι σήμερα η CALZEDONIA SPA ITALIA στα είδη εσώρουχου και μαγιό.

Το 1987, ο ιδρυτής και CEO, Sandro Veronesi, εισάγει στην αγορά έναν καινοτόμο τρόπο πώλησης προϊόντων μέσω δικτύου franchising των καταστημάτων CALZEDONIA. Η επιτυχία δεν αργεί να έρθει. Η αρχική γκάμα προϊόντων επεκτείνεται και στο lingerie με τη δημιουργία της INTIMISSIMI και της TEZENIS και εδραιώνεται στην Ιταλία κατακτώντας σημαντικό μερίδιο της εγχώριας αγοράς.

Παράλληλα αναπτύσσεται δυναμικά το διεθνές δίκτυο καταστημάτων CALZEDONIA – INTIMISSIMI – TEZENIS, ακολουθώντας εντυπωσιακή ανοδική πορεία. Το 2014 το δίκτυο CALZEDONIA έχει επεκταθεί σε 29 χώρες, το δίκτυο INTIMISSIMI σε 26 χώρες και το δίκτυο καταστημάτων TEZENIS σε 18 χώρες (με 1.800 – 1.000 – 400 καταστήματα αντίστοιχα – περισσότεροι από 26.000 υπάλληλοι), επιβεβαιώνοντας την ευρεία αποδοχή προϊόντων/καταστημάτων από το καταναλωτικό κοινό και σημειώνοντας κύκλο εργασιών που ανήλθε στα €1.666.312,098 εκατ.

Τέλος, στην Ελλάδα, άνοιξε το πρώτο κατάστημα Falconeri, στο Golden Hall, τον Οκτώβριο του 2016.

Στη ζωή όπως και στη δουλειά πρέπει να είμαστε οι πρωταγωνιστές, όχι οι θεατές.

Sandro Veronesi, CEO

Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα

Η επιτυχία της CALZEDONIA SPA ITALIA οφείλεται στη συνύπαρξη πολλών παραγόντων όπως το απίστευτα μεγάλο εύρος προϊόντων, η ιδιαίτερη σημασία που δίνεται στη μόδα, το στυλ, τις τάσεις και φυσικά στον ασυναγώνιστο λόγο ποιότητας/τιμής, στοιχεία που ικανοποιούν ακόμα και τους πιο απαιτητικούς πελάτες.

Πίσω από όλα αυτά λειτουργεί μια καθετοποιημένη δομή που εξασφαλίζει αποτελεσματικότητα και ευελιξία: η ιδέα, ο σχεδιασμός, η παραγωγή και η διάθεση κάθε ξεχωριστού προϊόντος γίνεται εσωτερικά ή μέσω θυγατρικών εταιριών. Οι πωλήσεις πραγματοποιούνται μέσω one brand καταστημάτων με απ’ ευθείας διαχείριση ή μέσω ξένων διανομέων. Στα καταστήματα φροντίζεται και η πιο μικρή λεπτομέρεια. Από την εικόνα τους και τη στρατηγική επιλογή θέσης στις κεντρικές αγορές των σημαντικότερων πόλεων μέχρι τη διαρκή εκπαίδευση των υπαλλήλων. Αλλά και διαφημιστικά, η εταιρεία κινείται εξίσου δυναμικά, με μεγάλες καμπάνιες (outdoor, tv, print κοκ) χρησιμοποιώντας εικόνες κορυφαίων φωτογράφων και μοντέλων. Είναι ευρέως γνωστό πως η Gisele Bundchen (για την CALZEDONIA) και η Irina Shayk (για την INTIMISSIMI) είναι δυο από τα μοντέλα που η CALZEDONIA SPA ITALIA λανσάρισε στο χώρο της μόδας με τις καμπάνιες της.

Η CALZEDONIA SPA ITALIA με το πρωτοποριακό κι απόλυτα επιτυχημένο concept, άλλαξε τον τρόπο που ο καταναλωτής αγοράζει “προσωπικά είδη ένδυσης”. Πολύ περισσότερο δε, διεύρυνε το μέχρι παλαιότερα “συγκεκριμένο” κοινό, σε όλα τα φύλα και όλες τις ηλικίες. Αλλά πάντα πίσω από τις επιτυχίες των αριθμών και των μεγεθών ανάπτυξης βρίσκονται οι άνθρωποι. Οι άνθρωποι που παθιάζονται, αγαπούν κι αφοσιώνονται σε κοινούς στόχους και projects. Αυτές είναι άλλωστε και οι αξίες που πρεσβεύουν κι εκφράζουν ένα μεγάλο brand όπως το οραματίστηκε ο ιδρυτής τους Sandro Veronesi: “Στη ζωή όπως και στη δουλειά πρέπει να είμαστε οι πρωταγωνιστές, όχι οι θεατές”.