ΠΡΟΦΙΛ

Ένα πρωτοπόρο όραμα

Μια ξεχωριστή νέα ιδέα που ταράζει τα νερά της αγοράς και αλλάζει το παιχνίδι. Αυτό είναι το απαραίτητο αρχικό συστατικό μιας κυρίαρχης επιχείρησης, όπως είναι σήμερα η CALZEDONIA SPA ITALIA στα είδη εσωρούχου και μαγιό.

Το 1987, ο ιδρυτής και CEO, Sandro Veronesi, εισάγει στην αγορά έναν καινοτόμο τρόπο πώλησης προϊόντων μέσω δικτύου franchising των καταστημάτων CALZEDONIA. Η επιτυχία δεν αργεί να έρθει. Η αρχική γκάμα προϊόντων επεκτείνεται και στο lingerie με τη δημιουργία της INTIMISSIMI και της TEZENIS και εδραιώνεται στην Ιταλία κατακτώντας σημαντικό μερίδιο της εγχώριας αγοράς.

Παράλληλα αναπτύσσεται δυναμικά το διεθνές δίκτυο καταστημάτων CALZEDONIA – INTIMISSIMI – TEZENIS, ακολουθώντας εντυπωσιακή ανοδική πορεία. Το δίκτυο CALZEDONIA έχει επεκταθεί σε περισσότερες από 29 χώρες, το δίκτυο INTIMISSIMI σε 26 και πλέον χώρες και το δίκτυο καταστημάτων TEZENIS σε 18 χώρες, επιβεβαιώνοντας την ευρεία αποδοχή των προϊόντων και των brands από το καταναλωτικό κοινό και σημειώνοντας κύκλο εργασιών που ανέρχεται στα €1.666.312,098. Στην Ελλάδα λειτουργούν 61 καταστήματα CALZEDONIA, 54 καταστήματα INTIMISSIMI και 8 καταστήματα TEZENIS.

Στην Ελλάδα, τον Οκτώβριο του 2016, άνοιξε και το πρώτο κατάστημα Falconeri, στο Golden Hall, , ενώ το δεύτερο κατάστημα άνοιξε τις πόρτες του στο Σύνταγμα τον Οκτώβριο του 2018. Ως νέα προσθήκη στην οικογένεια των brands ήρθε, στα τέλη Μαρτίου 2018, το INTIMISSIMI UOMO, με 2 καταστήματα αποκλειστικά για το αντρικό κοινό, στο εμπορικά κέντρα The Mall Athens και στο Mediterranean Cosmos στην Θεσσαλονίκη.

Στη ζωή όπως και στη δουλειά πρέπει να είμαστε οι πρωταγωνιστές, όχι οι θεατές.

Sandro Veronesi, CEO

Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα

Η επιτυχία της CALZEDONIA SPA ITALIA οφείλεται στη συνύπαρξη πολλών παραγόντων, όπως το μεγάλο εύρος προϊόντων, την ιδιαίτερη σημασία που δίνεται στη μόδα, στο στυλ και στις τάσεις και φυσικά στον ασυναγώνιστο λόγο ποιότητας/τιμής, στοιχεία που ικανοποιούν ακόμα και τους πιο απαιτητικούς πελάτες.

Πίσω από όλα αυτά λειτουργεί μια καθετοποιημένη δομή που εξασφαλίζει αποτελεσματικότητα και ευελιξία: η ιδέα, ο σχεδιασμός, η παραγωγή και η διάθεση κάθε ξεχωριστού προϊόντος γίνεται εσωτερικά ή μέσω θυγατρικών εταιριών. Οι πωλήσεις πραγματοποιούνται μέσω one brand καταστημάτων με απ’ ευθείας διαχείριση ή μέσω ξένων διανομέων. Στα καταστήματα φροντίζεται και η πιο μικρή λεπτομέρεια. Από την εικόνα τους και τη στρατηγική επιλογή θέσης στις κεντρικές αγορές των σημαντικότερων πόλεων μέχρι τη διαρκή εκπαίδευση των υπαλλήλων. Αλλά και διαφημιστικά, η εταιρεία κινείται εξίσου δυναμικά, με μεγάλες καμπάνιες χρησιμοποιώντας εικόνες κορυφαίων φωτογράφων και μοντέλων. Είναι ευρέως γνωστό πως η Gisele Bundchen (για την CALZEDONIA) και η Irina Shayk (για την INTIMISSIMI) είναι δυο από τα μοντέλα που η CALZEDONIA SPA ITALIA λανσάρισε στο χώρο της μόδας με τις καμπάνιες της.

Η CALZEDONIA SPA ITALIA με το πρωτοποριακό κι επιτυχημένο concept, άλλαξε τον τρόπο που ο καταναλωτής αγοράζει “προσωπικά είδη ένδυσης”. Πολύ περισσότερο δε, διεύρυνε το μέχρι παλαιότερα “συγκεκριμένο” κοινό, σε όλα τα φύλα και όλες τις ηλικίες. Πίσω, ωστόσο, από τις επιτυχίες των αριθμών και των μεγεθών ανάπτυξης βρίσκονται οι άνθρωποι. Οι άνθρωποι που παθιάζονται, αγαπούν κι αφοσιώνονται σε κοινούς στόχους και projects. Αυτές είναι άλλωστε και οι αξίες που πρεσβεύουν κι εκφράζουν ένα μεγάλο brand όπως το οραματίστηκε ο ιδρυτής τους Sandro Veronesi: “Στη ζωή όπως και στη δουλειά πρέπει να είμαστε οι πρωταγωνιστές, όχι οι θεατές”.