ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 2014 ΠΡΟΙΟΝΤΑ UNDERWEAR, BEACHWEAR ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟΝ INTIMISSIMI.COM/GR/MAN

Όλα ξεκίνησαν στη Βερόνα με τη δημιουργία του Calzedonia Group (έχει μετονομαστεί σε Oniverse), ένα δυνατό και ευρέως διαδεδομένο franchising network που μετράει περισσότερα από 5,197 καταστήματα σε 53 χώρες στον κόσμο. Το INTIMISSIMI UOMO είναι ένα ιταλικό brand που διαθέτει συλλογές underwear, easywear, κάλτσες και μαγιό που προτείνουν ένα σύγχρονο αντρικό στυλ.


ΥΠΕΡΟΧΗ

Τα προϊόντα INTIMISSIMI UOMO έχουν σχεδιαστεί αποκλειστικά για τον άντρα που είναι πολίτης του κόσμου. Το αντρικό brand έχει δημιουργήσει έναν κόσμο αφιερωμένο στους σύγχρονες άντρες και τα χαρακτηριστικά τους. Ένα πρωτότυπο, νέο concept store που καλοσωρίζει το αντρικό κοινό και το κάνει να αισθάνεται σαν στο σπίτι τους. O άντρας INTIMISSIMI UOMO προσέχει την εικόνα του και δίνει προσοχή στην ποιότητα και τις λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά.

ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ

Το INTIMISSIMI UOMO αποτελεί μία πρωτότυπη, νέα αλυσίδα αφιερωμένη στον άντρα καταναλωτή και είναι συνώνυμη με το στυλ, την ποιότητα και την άνεση. Τα προϊόντα είναι σχεδιασμένα για τον σύγχρονο πολίτη του κόσμου και καλύπτουν τις στιλιστικές επιθυμίες του είτε σε επίπεδο business looks είτε σε επίπεδο lifestyle.

ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Τα καταστήματα INTIMISSIMI UOMO διαθέτουν ένα αναπτυσσόμενο δίκτυο διανομής με 417 καταστήματα σε 37 χώρες (συμπεριλαμβανομένης και της Ιταλίας). Στην Ελλάδα η αλυσίδα αριθμεί 12 καταστήματα.