INTIMISSIMI UOMO,

Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ BOXERS ΑΠΟ €9.90

Η Intimissimi Uomo παρουσιάζει τη νέα καμπάνια του brand για το 2021. Μία νέα ιστορία γεμάτη χιούμορ και λάμψη με πρωταγωνίστρια την Diletta Leotta.

Το brand επικεντρώνεται ξανά στο best seller του:

το basic boxer, ένα premium προϊόν στη μοναδική τιμή των €9.90.

Η καμπάνια παρουσιάζει το boxer και τα χαρακτηριστικά του: άνεση, διαπνοή και ανθεκτικότητα..

Ο πελάτης μπαίνει στο κατάστημα της Intimissimi Uomo και ξαφνικά κάνει βουτιά σ’ ένα μυστικό εργαστήριο. Δοκιμάζει τα προϊόντα με τη βοήθεια μιας εξαιρετικής…  επιστήμονα, της brand ambassador Diletta Leotta.

Η επιστήμη και η μόδα συνδυάζονται τέλεια καθώς η Intimissimi Uomo αποκαλύπτει την αληθινή επιστήμη των boxers με έναν χιουμοριστικό και έξυπνο τρόπο. Τα boxer που πρωταγωνιστούν είναι ιδανικά για να φορεθούν αλλά και να προσφερθούν ως δώρο!

Intimissimi Uomo – ένα brand όχι απλά συνώνυμο με την ποιότητα αλλά και με τη διαφάνεια. Γίνονται έλεγχοι κατά τη διάρκεια της αλυσίδας παραγωγής: το 94% των προϊόντων στα καταστήματα Intimissimi Uomo παράγονται στα εργοστάσια του brand, στην Ιταλία και στο εξωτερικό. Αυτό το μοντέλο παραγωγής επιτρέπει στο brand να εξασφαλίσει υψηλή ποιότητα σε προσιτή τιμή.

Η προσέγγιση της διαφάνειας είναι ακόμα πιο εμφανής στο intimissimi.com online shop χάρη στο κομμάτι «ιχνηλασιμότητα» στη σελίδα του προϊόντος κάθε ρούχου, περιλαμβάνοντας πληροφορίες για τις εγκαταστάσεις που παράγονται τα ρούχα.

Ακολουθήστε την Calin Group στο Facebook