CALZEDONIA: #GirlGangInMykonos
H Calzedonia επέλεξε το πιο κοσμοπολίτικο ελληνικό νησί, την Μύκονο για να καλωσορίσει το καλοκαίρι με ένα special project που έτρεξε από 6 έως 8 Ιουνίου κι ήταν αφιερωμένο στη digital advertising campaign #GirlGang.
12 από τις πιο δημοφιλείς διεθνείς bloggers και influencers από τη Ρωσία και τις Ηνωμένες Πολιτείες, μέχρι τη Μεγ. Βρεταννία και το Χονγκ Κονγκ, αποδέχτηκαν την πρόσκληση του ιταλικού brand και έζησαν fun στιγμές ως αληθινή Calzedonia #GirlGang ενώ φιλοξενήθηκαν σε μοναδικής αισθητικής ξενοδοχεία που αποτέλεσαν και το background για πολλά από τα shooting της καμπάνιας.
Τα Calzedonia girls δέθηκαν με όλες τις στιγμές και τις ιστορίες που μοιράστηκαν κι έγιναν φίλες. Φόρεσαν με το δικό τους ιδιαίτερο στυλ τα κομμάτια της Beachwear Collection και τα customized μαγιό.
Έκαναν βόλτες στα σοκάκια της Μυκόνου αλλά και γιόγκα με θέα το βαθύ μπλε του Αιγαίου. Έπαιξαν beach volley – Βlondies Vs Brunettes –, απόλαυσαν μοναδικές wellness γεύσεις αλλά διαγωνίστηκαν και σε sunset cocktails. Έκαναν ηλιοθεραπεία και βουτιές στις πιο ονειρικές πισίνες και παραλίες.
Το dress code ήταν απλό και ξεκάθαρο: μπικίνι, ολόσωμο, beachwear από την παραλία μέχρι το beach bar.
Η λίστα με τις bloggers που συμμετείχαν στο project #GirlGangInMykonos:
- JessicaGoicoechea, μοντέλο από την Ισπανία
- Louise Thompson, tv persona από την Αγγλία
- Carolina Loureiro, ηθοποιός – tv persona από την Πορτογαλία
- Adenorah aka Anne-Laure Mais fashion blogger από τη Γαλλία
- Lima Ché fashion blogger από το Βέλγιο
- Caro Daur fashion blogger από τη Γερμανία
- Maria Ivakova δημοσιογράφος, ηθοποιός, tv hostess από τη Ρωσία
- Duygu Özaslanfashion blogger – vlogger από τη Τουρκία
- Ceci N influencer (illustrator – social media entrepereuner) από το HongKong
- Πατρίτσια Περιστέρη fashion blogger από την Ελλάδα
- Mαρία Παπαγεωργίου fashionblogger από την Ελλάδα
- Anastasia Ashley, επαγγελματίες σέρφερ από την Αμερική
Tο συγκεκριμένο digital project έτρεξε στα social media της Calzedonia (Facebook και Ιnstagram) καθώς και από τα social media των bloggers με το hashtag #GirlGangInMykonos και πέτυχε απήχηση που έφτασε τους 10 εκατ. followers
Σε αυτό το μοναδικό, παγκόσμιας εμβέλειας digital project, η Calzedonia συνεργάστηκε με την εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων Hotel Brain και οι guest bloggers απόλαυσαν Α-list φιλοξενία σε 9 ξενοδοχεία – προορισμούς ονείρου.
Tα ξενοδοχεία που διαχειρίζεται η HotelBrain (http://www.hotelbrain.com/EL/) και τα οποία συμμετείχαν στο #Calzedonia #GirlGangInMykonos project είναι τα ακόλουθα:
Absolut, Archipelagos, Casa del Mar, Delight Boutique hotel, Dreambox Mykonos Suites , Kirini My Mykonos Retreat, My Mykonos Hotel, Mykonos No 5, Mykonos Princess
Λίγα Λόγια για τη Hotel Brain
H Hotel Brain είναι η μεγαλύτερη εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων στην Ελλάδα και στην ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου. Αυτή τη στιγμή η εταιρεία διαθέτει στο χαρτοφυλάκιό της 200 ξενοδοχεία σε περισσότερους από 65 προορισμούς σε 8 χώρες. Η Hotel Brain βραβεύεται σταθερά τα 3 τελευταία χρόνια με World Travel Αward ως η «Κορυφαία Εταιρεία Διαχείρισης Ξενοδοχείων» στην Ευρώπη, ενώ με το #IntimmisimiLovesSantorini project απέσπασε Χρυσό Βραβείο στα φετινά Τourism Awards.