INTIMISSIMI,

IRINA SHAYK: Η ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΡΙΑ ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ KNITWEAR COLLECTION

Hot stuff. Ιδιαίτερα στοιχεία: ένα iconic κορμάκι, γατίσια μάτια και το επιβλητικό ύφος του super sexy style icon. Με τoν κομψό και στιλάτο αέρα και τον αισθησιασμό της μελαχροινής καλλονής, το ρωσικής καταγωγής super model, Irina Shayk, είναι το πρόσωπο της νέας Intimissimi knitwear συλλογής. Υπέροχα νήματα συναντούν απαλές πανάλαφρες ίνες που χαϊδεύουν το δέρμα, για μια ακαταμάχητα κομψή συλλογή.

Η διαφήμιση της καμπάνιας έχει μια δόση από μια διαχρονική αλλά μοντέρνα παλέτα που αντανακλά τις τελευταίες τάσεις της πασαρέλας μέσα από color-block συνδυασμούς. Το κάθε ρούχο παρουσιάζεται σε κλασικούς μονόχρωμους τόνους του λευκού και μαύρου αλλά και καμηλό, η πρώτη φορά που εμφανίζεται η συγκεκριμένη απόχρωση στην ιστορία των συλλογών knitwear του brand.

Τρεις «νέες ουδέτερες» αποχρώσεις εμφανίζονται στη συλλογή, φωτίζοντας ακόμα περισσότερο τα πανάλαφρα μακρυμάνικα με λαιμόκοψη, πλεκτό ζιβάγκο, maxi ζακέτες, παντελόνια με άνετη εφαρμογή και εφαρμοστά φορέματα. Συνδυάζονται ιδανικά με οποιοδήποτε σύνολο: Μπορείτε να κάνετε το δικό σας mix & match και να δημιουργήσετε το δικό σας, προσωπικό και μοναδικό layering effect.

Η νέα σεζόν είναι αφιερωμένη στο Ultralight with Cashmere: ελαφρύ, λεπτό και άνετο, το πιο εκλεπτυσμένο όλων των νημάτων. Η απαλή αίσθηση και άνετη εφαρμογή τους είναι ένα αληθινό μάθημα στο sexy αλλά κομψό στιλ. Τα hot news της συλλογής περιλαμβάνουν άνετες oversize μπλούζες, με λαιμόκοψη στρογγυλή και κουμπιά για ένα fresh look που είναι πάντα on trend.

Τα πολυτελή Wool & Silk νήματα – παρουσιάζονται για πρώτη φορά σε μια ποικιλία από πλέξεις με ακόμα πιο μακριές ζακέτες – που αποτελούν τη νέα πολύτιμη προσθήκη στη φετινή συλλογή. Μία ακόμα ‘’έξοχη’’ ιδέα ήταν το Lurex: το απόλυτο φορέσιμο κομμάτι μέσα από μια βελτιωμένη έκδοση με λεπτές πλέξεις.

Η νέα Intimissimi knitwear διαφημιστική καμπάνια θα βγει στον αέρα διεθνώς με υπέροχες λήψεις από την Irina Shayk και θα ολοκληρωθεί μαζί με μια εκτενή digital καμπάνια με πρωταγωνίστρια την Ιταλίδα web star και fashion influencer Chiara Ferragni. Μέσα από την παιχνιδιάρικη και αυθόρμητη διάθεσή της, αλλά και την σύγχρονη και αυθεντική προσωπικότητά της, εκφράζει απόλυτα – μέσα από μια επικοινωνία χωρίς λέξεις – το mood  της συλλογής.

Μικρά videos 15’’ και 6’’, clips και  boomerangs, συνιστούν τα τέλεια εργαλεία για μια αποτελεσματική social media καμπάνια. Επιπλέον, η καμπάνια προβάλλει πολλά ιδιαίτερα και δυνατά  στοιχεία του νέου αυτού περιεχομένου μέσα από έναν ιδανικό συνδυασμό print και digital formats.

Ακολουθήστε την Calin Group στο Facebook